Awesome weekend!

Tjenixen!
Har inte skrivit på hela helgen, dåligt!
I fredags så var det stundeternas dag. När man var i stan och alla studenter var glada och åkte runt och skrek: "För vi har tagit studenten, fy fan vi är bra" så kände man bara, VILL GÖRA DET IGEN! Gud vad roligt det var med studenten. Men i år var det Ronjas tur. Då blev det lite fest hos Ronja, då vi åt god smörgåstårta och ännu godare tårta! MUMS! Sedan så drog jag ut med Desiré till Bånken, där Hoffmastero spelade. Dom var sjukt bra. riktigt kul hade jag. Sen så träffade jag Hanna:). Vi har inte varit vänner på ett tag (vill inte gå in på vad som hänt), så nu är vi vänner igen och jag SÅ glad!

Sen så skulle jag jobba i lördags. Började tio, men vakande av att min mobil ringde fem över tio! Jag bara: PANIK! Slängde på mig kläderna, ringde jobbet med andan i halsen och sa att jag var påväg. Som tur var det ingen fara att jag försov mig, det är ju sånt som händer. Efter jobbet så var det hem och sova och sedan på det igen! Bånken blev det igen med Desiré och några till. Och det blev även en lyckad kväll om man inte räknar med mina stackars fötter. Hade ju mina nya klackar, och på slutet av kvällen kunde jag knappt gå så ont jag hade, men det var värt det för dom är så snygga!!!!

Och på söndagen var jag helt död, men det var värt det, för jag haft en så braaaaaaaa helg!

Nej ju ska jag inte skriva mer

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0