100628

Hola!
Idag är jag på toppenhumör!
Det har varit strålande sol, eller det ju det fortfarande förstås och är ledig idag, kan det bli bättre?
I helgen så var det midsommarafton och den spenderades i underbara Malmö. Måste säga att vi hade tur med vädret, strålande sol hela dagen. Det brukar ju vara att det regnar på midsommar men i år var det inte så och det är man glad över.
Kvällen började hemma hos mig med Hanna och Mattihas. Då vi åt köttbullar, nypotatis, gräddfil, sill och jorgubbstårta! Sedan begav vi oss till Malmö där det var fest in på småtimmarna. Hade det awesome!

Hela förra veckan har bestått av sex and the city. Har lånat hela boxen av Caroline. Underbar serie, verkligen. Blev klar med sista avsnittet igår. Åh gud vad jag älskar sista avsnittet då Big säger till Carrie: You're the one. Smälter man bara inte då? Önskar en kille med hade sagt så till mig! Ärligt talat så är jag riktigt trött på att vara singel. Har varit det typ hela mitt liv, har bara haft korta förhållanden, inga seriösa. Så jag vill bli riktigt kär och va lycklig!
Får hoppas att det snart händer.

P.S Bilder från midsommar kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0