Det är över nu

Haha min rubrik låter lite negativ, men Kristianstadsdagarna är slut nu och jag måste säga att det är skönt på ett sätt. Visst är det kul och så, men väldigt överskattat. Det känns nästan som man är tvungen att festa då. Annars så är man mesig nästan. Hemskt låter det, men så är det i alla fall. Sista helgen nu var så bra faktiskt. Jobbade till elva i fredags så då blev inget festande. Men jag och Hanna drog ut i alla fall och vi hade jättekul! Träffade trevligt folk. Vi satt på en bänk och så kom två helt random killar och började snacka med oss. Sjukt trevliga var dom!
Man kan även ha kul som nykter! Det bevisade jag och Hanna i fredags.

Och i lördags så var man ledig så då festade man till det lite i alla fall. Förtjänade det tycker jag ;).
Hade riktigt kul då med!!! Cyklade hem klockan sex, solen sken, fåglarna kvittrade, vilken sommarkänsla!

Och i söndags var jag typ helt död!

Ja men i stort sett så har det varit kul med K-dagarna, men ändå lite överskattat.

Nu måste jag städa klart. Min mormor och morfar kommer imon då måste det vara fint och städat!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Denny - Superbloggen.se

Kristianstadsdagarna är absolut inte roliga, det är tråkigt :(

2010-07-20 @ 16:46:43
URL: http://WWW.SUPERBLOGGEN.SE
Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer och kollar igenom massa gamla bilder. Kanske bjuder på några i bloggen. Hur mår du? Kram

2010-07-20 @ 22:20:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Rätt! :D

2010-07-20 @ 23:07:26
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0