100714

Tjena!
Idag är jag ledig, och det är sååå skönt. Jobba från tre till nio, och det var mycket att göra hela tiden. Jobbar ju i köket på en kinarestaurang, där det är mycket friterat. Så det är väldigt varmt då med varm olja och allt annat. Så man är ju inte så fräsch efteråt kan jag lugnt säga, hehe. Sen efter så var jag helt slut, trött i ben och fötter. Efter jag jobbat klart så var jag med Hanna. Godis och satc! Kan aldrig bli efter en hård arbetsdag.

Idag händer inte så mycket förutom att jag ska städa och tvätta. Gud vad roligt!

Jag är nog inte så bra i köket som jag tror. Skulle koka ägg så satte på dom på plattan och tänkte inte mer på det. Och nu precis kände jag att det luktade bränt. Och jag bara: ÄGGEN! Sprang ut till köket och då hade allt vatten kokat bort och äggskalen var brända och äggen var gröna inuti. Vem misslyckas egentligen med att koka ägg? Jo, jag!

Ska koka nya ägg nu, och denna gång ska jag hålla koll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaoouug haur gåött hotälrestourange sao jag äer så jeffla brä på att laoga mat jag har gåott där i trej äår och endeå sou rinner dejt oljah ur mijna pännkaokour

2010-07-15 @ 01:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0