100708

Tjohoooo!
Dålig uppdatering, jag vet!
Men det har gjort annat, så har inte haft tid att blogga, och vem vill sitta inne när solen strålar.
Har suttit ute en stund idag men idag är det så jäkla varmt så klarade inte sitta så länge.
Ja vad annars har hänt. Förra torsdagen så var jag med Desiré på Hörbys marknad. Sjukt nice var det. Köpte ett par nya solglasögon och en sjukt snygg Michael Jackson tavla i 3d! Bästa köpet ever! I fredags så var jag i Malmö med Caroline och shoppade lite grann :). Tyvärr så satt inte den klänningen bra på mig, den från Åhlens, det var lite synd det. Men fick med mig lite annat fint. Visar senare.
Och i lördags var det Martin & Martin. Sög gjorde det, ärligt talat. Det var världens kö, stod säkert i kö en timme! Så jag sket i det. Jag och Caroline gick och åt hamburgare. en bra avslutning på en dålig kväll!

Sen så har det inte hänt så mycket mer. Imorgon är det äntligen dags för Kristianstadsdagarna!!! LÄNGTAR! Kommer bli så nice!!!! Det är festival kan man säga som håller på i nio dagar, man massa med olika roliga saker varje dag.

Men nu ska jag bege mig till jobbet.
VI HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Lätt hänt nu när det är sommar :)

2010-07-10 @ 20:20:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hoppas du får en fin söndag. Hur mår du idag? Kram

2010-07-11 @ 12:47:16
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAPP DET KAN JÄMFÖRAS MED TYP SWEDEN ROCK ELLER HULTSFRED ELLER ROSKILDE, JÄVLA DRAG!!!!

2010-07-15 @ 01:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0