Sjukt bra helg!

Måste säga att jag har haft en riktigt bra helg! I fredags var det ju utgång, fast det blev inget:P. Jag och Caroline förfestade först hemma hos, ändå om det bara var vi två så hade vi det sjukt kul :). Sen så drog vi in till stan, tog först en sur på Hessle (världens godaste shot). Sen drog vi vidare till Class men det var sån kö och vi ville inte stå och frysa ihjäl så vi stack till McDonkan istället och avslutade kvällen där istället med lite mat. Ändå om det inte blen någon utgång så hade jag det ändå kul med Caroline :).

Sen i lördags så blev det filmmys med godis, chips och dippa.
Det är så dagen ska spenderas om man har varit ute dagen innan, för man har typ ingen ork till att göra något dan efter, i alla fall inte jag :P.

Sen så idag så har rensat HELA mitt rum, för att imorgon så ska dom börja renovera här. Ska bli kul med nya tapet och golv:). Haha måste säga att det ekar väldigt mycket här inne.

Nej nu ska jag sova det blir tidigt imorgon eftersom dom kommer redan vid sju, JOBBIGT!

God natt


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jag gör inte heller så mycket just nu :)

2010-02-01 @ 12:12:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0