Tingeling!

Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag men har faktiskt inte haft någon tillgång till en data för vi har precis renoverat hela lägenheten. Så det har varit lite kaos på sista tiden men nu är allt tillbaka till det vanliga och skönt är det! Att vara utan tv och data ett långt tag är inte kul.

Är riktigt nöjd med min nya tapet. Det blev en lilla fondvägg och sen resten vitt.

 
Så ser den ut. Kanske inte världens bästa eftersom jag har tagit med min mobilkamera, men ser i alla fall :). Ska så skaffa mig en kamera.

Sista jobbdagen imorgon och sen helg. Och på söndag så fyller jag äntligen 20!!!
Fy f*n vad jag längtar. Lite jobbigt att fylla på en söndag eftersom systemet inte har öppet då ju, men det kanske blir ett besök där på måndag ;)...

Festen blir inte fören den 12 mars, eftersom jag ska det med Lovisa som fyller 18 den 10 mars, så då blir det fest!!

Nej nu ska kolla lite på tv och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: skurup

2010-02-19 @ 13:18:42
URL: http://lisasahlgrenfromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0