091020

Hej!

Jag vet, dålig uppdatering igen, sorry. Ska bättra mig :).
I alla fall så tänkte jag berätta om min helg i Nyborg. Det har varit en mysig, härlig och rolig helg i Nyborg. Nyborg är en liten by som ligger precis vid havet. Det är verkligen mysigt där. Ändå om det är liten by så har dom många butiker med snygga kläder. Tyvärr så blev det inte så mycket shopping för mig, tog inte med mig så mycket pengar eftersom vi skulle bara vara där över helgen. Men en en kofta och EN JÄTTESNYGG MICHAEL JACKSON TRÖJA!  Det var verkligen det bästa köpet. Är överglad för att jag hittade den. Och blir ju perfekt till när jag ska på premiären av hans film "This is it" nästa vecka. Längtar!

Ja nu ska jag ta och göra mig redo för träningen, idag så ska jag boxas.

Sjukt kul är det!


 
Nyborg:)


LÖVE IT!


Kommentarer
Postat av: RONJA

gud, vad bra vi hade det:)

Sjukt snygga kläder;)

2009-10-22 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0