091012

Oj, det har visst gått en vecka sen jag uppdaterade senast. Jaja men det är sånt som händer, hehe.
Har inte haft tid och ork till det. Har mer fokuserat på det nya jobbet och försöker komma in i det mer. Nu är det i alla fall min andra vecka där och det går bra. Trivs där jättebra. Man får hoppas man får fortsätta där, är bara provanställd för tillfället, så man får verkligen hoppas på att jag får fortsätta.
Tänkte bara säga att idag så har Michael Jackson nya låt släppts, och måste säga att den är riktigt bra! Har typ lyssnat på den repeat hela dan.

Nej nu ska jag hoppa in i duschan snabbt sen blir det svenska hollywood fruar och nybakat bröd och te.
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0