Life of the party

Igår så blev det en spontan utgång. Vid sex så ringde Carro mig om jag inte skulle med ut, men sa nej eftersom jag fortfarande var lite sjuk. Men sen så kände jag att jag har ingen lust att sitta hemma och bara glo, så jag gjorde mig klar och stack iväg. Det blev helsvart igår för det var Blackfriday på class igår. Jag är glad att jag gick ut igår och att jag inte bara satt hemma.
Snart så ska jag iväg till Friskis och Svettis. Idag så är det något som heter kanonpasset. Det är ett träningspass som är två och en halvtimme. Det låter sjukt jobbigt men så jäkla kul. Först så kör man uppvärmning, sen så är man i olika grupper och kör ki box, core/buso och spinning. Sen så avslutar man med den sista syretoppen.
Är sjukt laddad!

Men ska äta innan jag drar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0