Ett tecken?

Skulle egentligen vaccienrat mig igår, men så blev man sjuk. Jag menar vad är oddsen för det? Är det tecken att jag inte ska vaccinera mig? Eller så är det svininfluensan jag har fått? Haha nej det tror jag inte. Det är bara en vanlig förkylning. Men det är så jäkla tråkigt att vara sjuk. Man missar så mycket, jobb, träning och att umgås med kompisar. Okej på ett sätt är det skönt att slippa jobba, men inte så kul med tanke på pengarna man förlorar. Men nu ska lägga mig och kolla lite på tv och sova lite.

Vi kanske hörs senare idag om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: CLIP

åh, tack så jättemycket!



krya på dig!

2009-11-10 @ 18:04:36
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0