Lyckat

Idag så har jag sovit ut, sov ungefär till halv tolv. Det var efterlängtat.

Man kan fråga sig om jag kommer bli en bra kock, för imorse så skulle jag göra gröt. Så jag satte på den på plattan och gick satte mig vid datan. Sen efter en stund så började brandlarmet tjuta, tänkte bara att det var batteriet först, men så skriker mamma "Gröten!" och då inser jag att jag hade glömt gröten. Hela bottnen var bränd, verkligen lyckat haha. Sånt kan även hända den bästa.

Ikväll så blir det ingen bio med Carro, för vi hade glömt av att det är eurovision song contest  ikväll. Så det blir nog bio nästa vecka. Ska i alla fall till Hanna ikväll och titta på esc. Hoppas på att Sverige vinner detta nu.

Go Sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0