Looking back over my shoulder

Ja nu är det ännu en dag närmare till studenten. Längtar!
Känner att jag har ingen motivation längre när det gäller praktiken. Vill bara att det ska vara över och sluta skolan.
Men en sak som jag inte tänkt på så mycket är ändå hur sorligt det också det kommer bli att sluta. Skolan har varit en sån stor del av ens liv, i 12-13 år, och nu är det bara över ( förutom för dem som ska plugga vidare sen) men för min del är det slut för alltid. Jag kommer ändå sakna skolan mycket och kommer vilja tillbaka. Nej men självklart ska det bli så jävla kul med student. Jag får en härlig känsla när jag tänker på när man ska springa ut. Det ska bli helt underbart med student. Sen så ska man ut i vuxenlivet och det är nu allt börjar, jobb, egen lägenet , egna ansvar. Ska bli kul, men samtidigt lite skrämmande. Men man får helt enkelt hoppas på det bästa :).

Men ska ta och sova nu.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0