It's only life

Ja nu är första veckan på praktiken avklarad. Det har varit helt okej, får jag säga. Det  jobbiga är att gå upp klockan sex, och smärtan i mina fötter efter varje dag. Jag måste verkligen invenstera i ett par bättre skor. Behöver verkligen det. Men jag får hoppas jag vänjer mig mer vid dom. 

När jag kom hem idag så var jag så slut att jag gick och la mig direkt och sov ungefär till sju. Jag kan säga det behövdes. Åkte sen ner till netto och köpte en påse med godis. Jag tycker har förtjänat det efter denna veckan. Så har bara tagit det lugnt ikväll framför tv:n. 

Det ska bli så skönt imorgon att slippa vakna av att klockan ringer klockan sex. Äntligen kan man få sova ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0