Electric feel

Gårdagen spenderades då med Hanna, Johan och Nisse också (Hannas hund). Hade det väldigt trevligt med mycket skratt. Har typ sovit bort halva dagen. Det känns inte så bra eftersom jag måste somna tidigt ikväll, för man ska ju gå klockan sex imorgon. Det är ju första dan på praktiken imorgon. Jag hoppas jag kommer trivas där bra, och att det kommer gå snabbt dom här tre veckorna. Men vi se hur det blir.

Ska snart åka och träna med Ronja, och sen ska jag bänka mig framför tv:n, one tree hill, gossip girl och wipeout.

Ha det


En liten bild på Nisse :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Lycka till imon:) du kommer äga. Och snälla spotta inte i maten när jag ska på utb...;)

2009-05-10 @ 23:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0