Living for the weekend

Helgen har varit riktigt bra. I fredags så struntade jag i sista dagen på praktiken lite dumt, men hade ingen lust. Så gick på stan istället med mamma och fixade allt det sista inför student och balen. Ska bara hitta en väska som jag ska ha på student, vet inte riktigt om jag ska ha en svart eller vit. Får se vad det blir sen då. Sen så satt jag hundvakt i fredags åt Hannas hund Nisse, det var riktigt kul, hade inte varit fel med en egen hund. Igår så hade Hanna grillfest, hade riktigt kul, det var längesen man hade så kul och trevligt, så det blir repris nästa fredag.

Håller just nu på att titta på Gossip Girl och sen så beger jag mig till Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0