Snart snart snart...

Så nu är allt fixat inför studenten. Var på stan idag med Desiré och har hittat en väska som jag ska ha på själva dagen. Nu ska jag bara fixa kläder till karnevalen, har nog bestämt för att det blir Super Mario. Ska bara fixa ett par hängslebyxor, en röd tröja och en röd keps. Men hittade inga byxor idag, så jag ska till stan på måndag leta igen. Jag och Desiré såg även en kändis idag, ingen mindre än Kevin Borg! Inte varje dag man ser en kändis i lilla Kristianstad.

Imorgon är det bara en vecka kvar tills STUDENTEN!!! Satan vad jag längtar! Kommer bli så gött.

Men ska åka och träna nu.


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: tack så mycket, älskar verkligen allt randigt :)

tar du studenten, va kul!

2009-06-05 @ 09:07:44
URL: http://faaunny.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack :)!



Ha en fantastisk student & hoppas ni får fint väder!

2009-06-05 @ 12:40:06
URL: http://fairfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0