090622

Har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men här kommer en liten uppdatering.

I fredags var det midsommar, och den spenderades hemma hos Hanna. Började dagen med potatis, sill, ägg och köttbullar. Är inte så stort fan av sill, men några bitar blev det. Tur att vi hade köttbullar. Sen så körde vi lite spel. Det var en lyckad midsommar, förutom vädret, men vad är svensk midsommar utan regn?¨

Resten av helgen har jag spenderat med Ronja, bara tagit det lugnt.
Och idag så hade jag min första körlektion. Det var riktigt kul! Var lite nervös först men sen så släppte det och det gick bra. Det var inte så svårt eftersom jag bara krypkörde, men det är mycket man ska tänka på. Nu så är man ett steg närmare körkortet.

Imorgon blir det Göteborg med familjen. Men har blivit förkyld nu, så får verkligen hoppas jag mår bättre tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0