Smile

Idag så har jag varit en sväng på stan med Desiré, som har precis kommit hem från Kosovo. Det var verkligen jättekul att träffa henne. Vi har inte träffats på ungefär på tre veckor. Hon hade haft det jättebra i Kosovo. Hon hade varit där med sin pojkvän och hans familj. De hade varit där för hennes pojkväns kusin skule gifta sig. Desiré berättade om bröllopet, och det som chockade mig mest var att bruden måste blunda hela festen. Dom har ingen vigsel utan bara en stor fest. Det lät bara konstigt tyckte jag, jag menar ett bröllop är något man vill uppleva och det kan ju inte va så kul att blunda genom det hela. Sen så har de ingen möhippa eller svensexa. Det är något som verkar vara det roligaste med att gifta sig.
Jaja men det är annorlunda i andra länder, man har sina traditioner.

Men ska sova nu, ska upp tidigt imon.

God natt

Kommentarer
Postat av: carolineeee

hahahah möhippan det roligaste med att gifta sig. sen är man fast eller vadå anna? :D

2009-07-16 @ 10:48:46
URL: http://carolinefogbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0