091230

Hej!

Sorry min data har inte fungerat på en vecka nu så har inte kunnat blogga då. Lite jobbigt att datan inte fungerar, man är ju tyvärr beroende av den. Jaja nu är julen i alla fall över. Har haft en bra och mysig jul. Var ute på juldagen, det var sådär faktiskt. Det hände lite saker som gjorde att kvällen inte blev så rolig.. orkar inte gå in på det.

Ja och imorgon så är det nyår. Ska spännande med ett nytt år, får se vad det har att erbjuda.
Det blir i alla fall nyårsfirande hemma hos Ronja. Först middag och sen FEST hela natten lång.

Nej nu ska jag äta lite innan jag svälter ihjäl, haha.
Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Okej. :)

2009-12-30 @ 18:32:49
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: leonora

du kanske vill rösta på min blogg om vad du vill se mer utav? :D

Kram

2009-12-30 @ 22:21:16
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0