091220

Shit vad jag är proppmätt!
Idag så har Fredrik, Annika och Isabella varit här. Alltid lika trevligt.
Så det blev god mat då :).
Mamma gjorde någon fiskrätt med ris och god sallas till, riktigt gott. Sen så hade jag gjort Rocky road till efterrätt. Det är sjukt gott och mättande.
Sen så spelade vi spel och tog det bara lugnt.
Och gosade med Bella gjorde man självklart också.
Hon har börjat krypa nu så man får hålla koll på henne.

Nu ska jag fortsätta läsa den tredje Twilight boken Eclipse. Tycker böckerna är så mycket bättre än filmerna.

Vi hörs!

 

 


Kommentarer
Postat av: Kenza

Åh jag är ett så stort fan av din blogg!!!!

2009-12-22 @ 21:15:35
Postat av: Kenza

Du är så naturlig!!

2009-12-22 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0