090810

Hej!
Hade en riktig bra dag i lördags. Först var det Isabellas dop. Det var ett jättefint dop och Isabella var jättesöt i sin dopklänning. Det var jättkul att vara gudmor. Sen efter dopet så åkte vi hem till Annikas föräldrar där vi åt och hade det trevligt. Sen begav jag mig hem till Desiré som hade sin 20 årsfest. Det var verkligen jättekul hos Desiré. sedan på kvällen så stack vi till Martin&Martin. Det var första gången jag var där och det var riktigt kul där kan jag säga. Bra musik, trevligt folk. Dom hade en dj ute på stranden, så man kunde dansa i stranden. Det var riktigt härligt att ha sanden mellan tårna och vinden blåste i håret.  Det var helt enkelt en lyckad dag och kväll:)

Bilderna kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0