waiting for something

Har verkligen inget att göra. Är riktigt uttråkad. Det är lördag och här sitter jag och gör ingeting, vill göra något kul ikväll. Skulle va riktigt nice med fest. Men får se vad som händer... Hade i alla fall trevligt igår. Var hos Hanna och hade grillkväll, med lite folk. Sen stack vi in till stan en sväng och hälsade på en i Hannas klass som hade fest, men det var inte så kul där så vi stack. Ja men annars var det en trevlig kväll. Men ska försöka hitta på något, kanske läsa min engelska bok, typ 500 sidor, och ska vara klar om två veckor så får börja me det någon gång. See you later

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag ringde dig i går flera grr. Ville ju att du skulle förja med på en grillfest. Måste prata med dig så ring när du känner för det, du svarar ju inte när jag gör det!

2009-04-19 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0